Cafeteria szoftverek - felmérés

Vajon mennyit segít egy cafeteria szoftver a felhasználóknak?
Egyesek jól boldogulnak 6.000 munkavállalóval excelben, mások 50 fő esetén is rendkívül sikeresnek ítélik az új szoftverük bevezetését.

Az alábbi kérdőívvel az Edenred Magyarország Kft-vel és a Codebase Kft-vel együttműködve arra vállalkoztunk, hogy a lehető legszélesebb körben összeszedjük az érintettek véleményét.


Az összegyűlt adatokat aztán továbbítom
- a felhasználók felé, hogy segítsem a döntéshozatalt
- a szoftverpiac felé, hogy javuljanak a szolgáltatások


Kérem, szánjon rá 4 percet, és ossza meg velem a véleményét!

Ha megadja e-mail címét, akkor augusztus végén biztosan eljuttatom Önnek is az eredményt.
Emellett a hírlevél listámon mindenképpen publikálom a tapasztalatokat.
Az egyes kérdőívek név és e-mail cím adatait nem bocsátom harmadik fél rendelkezésére.
Ha anonym módon kívánja kitölteni az ívet, akkor a név, e-mail cím adatokat hagyja úgy, ahogy most látható.

Az Ön neve:
E-mail a kapcsolattartáshoz:
I. A) Munkavállalói létszám (Válassza ki az Ön munkahelyére jellemző értéket!) 1-20 fő
21-50 fő
51-100 fő
101-300 fő
301-1000 fő
1001 fő felett

I. B) Ezen belül fizikai állományú munkatársak aránya: 0-20 %
21-40%
41-60%
61-80%
81-100%

II. Milyen szoftverrel, szolgáltatással támogatja a béren kívüli juttatási rendszer működését? (válassza ki a megfelelőt!) Kizárólag papíron kezelt nyilvántartás
Excel vagy hasonló táblázatkezelő szoftver
Saját fejlesztésű cafeteria adminisztrációs szoftver
A szoftver piacon vásárolt az interneten futó cafeteria szoftver
A szoftver piacon vásárolt saját gépeken futó cafeteria szoftver
Teljes egészében kiszervezett cafeteria üzemeltetési szolgáltatást veszek igénybe
Egyéb:

III. Mennyire elégedett a jelenlegi cafeteria adminisztrációt támogató rendszerrel? Maximálisan elégedett vagyok
Többnyire elégedett vagyok
Elégedetlen vagyok, mert:

IV. Melyik az a 3 terület, melyben kiemelkedően sokat segít(ene) egy cafeteria szoftver? (válasszon 3 lehetőséget) Dolgozók nyilatkoztatása
Naprakész, hibátlan, hiánytalan nyilvántartás
Vezetői jelentések készítése
Elszámolások (kilépés, átsorolás esetén) készítése
Rendelési listák készítése (utalványok)
Utalási listák készítése (pl: pénztárak)
Aktuális átvételi lapok előállítása
Egyéb:

V. Amennyiben Önök használnak cafeteria szoftvert, milyen előnyöket jelent ennek alkalmazása az Önök számára?
VI. Amennyiben Önök használnak cafeteria szoftvert, milyen nehézségekkel kell megküzdeniük ennek használatakor?

Cafeteria KISOKOS 2025.


Frissítve 2025.01.06.
Összeállí­tottam egy 38 oldalas, ingyenes összefoglalót a béren kívüli juttatások 2025-ös szabályairól. Majd a jövőben rendszeresen e-mailben tájékoztatom a változásokról.
  • SZÉP Kártya változások


  • Diákhitel támogatás


  • Állatkerti belépő


  • Lakhatási támogatás


A megadott e-mail cí­mre díjmentesen elküldöm az összefoglaló anyag letöltési linkjét!


Feliratkozásommal elfogadom az adatvédelmi irányelveket, adataim kezeléséhez önkéntesen hozzájárulok.

Rólunk mondták

"Végre egy rendezvény, ami arról szólt, amit ígértek. Rengeteg hasznos információt és gyakorlati példát kaptam. Köszönöm."

Edelényi Evelin

Operatív vezető

Personal Best Medical Bt.

"Cafeteriával foglalkozó munkatársaknak "alap" konferencia. A jogszabályi háttér alapján a gyakorlati megvalósítást támogatja."

Empergel Irén

HR gazdálkodási munkatárs

Magyar Posta Zrt.

"Jó hangulatú program, hasznos információk és remek ötletek! Megéri részt venni."

Jajecznik Gyöngyi

Payroll vezető

Generali Biztosító Zrt.